Оголошення про проведення тендеру

Громадська організація «Український центр європейської політики» (надалі ГО «УЦЄП») оголошує тендер на закупівлю робіт з розробки та впровадження бази даних та інтерфейсу для інформаційного продукту щодо контролю виконання угоди про асоціацію між Україною та ЄС для розміщення інформації про стан виконання Україною зобов’язань.

Джерело фінансування закупівлі: Угода № KIE 28810 від 01.04.2016 р. з Королівством Нідерландів

Предмет закупівлі

Лот 1.  Розробка структури бази даних для Інформаційного продукту щодо контролю виконання угоди про асоціацію для розміщення інформації про стан виконання Україною зобов’язань, що складається з наступних обов’язкових елементів:

– Проектування оптимальної структури бази даних для збереження інформації;

– Розробка інтерфейсу (візуалізація та формат) для внесення та редагування даних;

– Розробка інтерфейсу для видачі інформації для візуалізації у потрібному форматі (залежить від вимог дизайнерів);

– Автоматизоване імпортування тих даних, що вже є у таблицях;

– Розміщення бази впродовж року на сервері ;

– Навчання та консультування з усіх питань щодо роботи з базою даних;

– Внесення правок та доопрацювання (в разі необхідності) впродовж 3 місяців після запуску бази в роботу;

Лот 2 (виконується в 2 етапи)

1-й етап. Внесення змін до зовнішнього вигляду вже існуючого Інформаційного продукту, а саме:

  • розміщення переліку усіх сфер на одному екрані без прокрутки;
  • візуальне розмежування сфер одна від одної на першій сторінці інформаційного продукту, із врахуванням розмежування по роках;
  • можливість оновлювати дані при першому запиті.

2-й етап.

  • відображення загальної інформації про директиву (назва, номер, опис, посилання);
  • відображення прогресу імплементації директив;
  • окремо відображається оцінка якості законопроекту;
  • відображення відповідального органу за кожним зобов’язанням;
  • відображення урядових планів імплементації  та завдань на їх виконання;

 

Термін виконання робіт:

 Лот 1. 

  • Створення бази даних: липень 2016 року;
  • Доопрацювання бази даних: серпень – жовтень 2016 року;

Лот 2.

– Розробка скетчу першого і другого рівнів: 30.06 – 10.07;

– Робоча прото версія: 10.07 – 15.08;

– Повістю готова робота версія: 15.08 – 01.09;

– Готова остаточна версія: 01.09 – 20.09;

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі Документи, які підтверджують відповідність вимогам
Лот 1 Розробка структури бази даних для Інформаційного продукту щодо контролю виконання угоди про асоціацію для розміщення інформації про стан виконання Україною зобов’язань, що складається з наступних обов’язкових елементів  має включати наступні обов’язкові етапи:
розміщення переліку усіх сфер на одному екрані без прокрутки Тендерна пропозиція
візуальне розмежування сфер одна від одної на першій сторінці інформаційного продукту, із врахуванням розмежування по роках
можливість оновлювати дані при першому запиті
Лот 2 має включати наступні обов’язкові етапи:
розміщення переліку усіх сфер на одному екрані без прокрутки Тендерна пропозиція
візуальне розмежування сфер одна від одної на першій сторінці інформаційного продукту, із врахуванням розмежування по роках
створення фільтру, що сортуватиме виконавців за рейтингом
створення інструменту, що автоматично вноситиме дані про строки виконання зобов’язань до календаря, а в разі підписки на новини сайту сигналізуватиме про це зацікавленим особам
Забезпечення можливості оновлювати дані при першому запиті
відображення загальної інформації про директиву (назва, номер, опис, посилання)
відображення прогресу імплементації директив
відображення урядових  планів імплементації  та завдань на їх виконання
Зведений бюджет проекту – детальний бюджет проекту з розбивкою по кожному етапу робіт Зведений бюджет проекту
Надання послуг може бути припинено на будь-якому з етапів надання послуг на розсуд ГО «УЦЄП» з повідомленням виконавця за 3 дні до дня припинення послуг Тендерна пропозиція
Досвід створення інтерактивної інфографіки та веб-аплікацій спрямованих на доступну подачу читачам великих масивів даних Портфоліо виконаних робіт (можливе подання в електронному форматі)
Наявність у в учасника власних та/або залучених людських ресурсів, необхідних для реалізації усіх завдань Резюме основних виконавців проекту та/або перелік консультантів, яких організація планує залучати в ході робіт
Детальний план-графік виконання робіт з включенням обов’язкових етапів  

План-графік виконання робіт

 

Наявність обов’язкового безкоштовного гарантійного терміну обслуговування не менше 6 місяців Тендерна пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування

Склад тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції, офіційного листа чи в іншій формі з обов’язковим врахуванням усіх обов’язкових технічних та кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі та учасника тендеру.
  2. Зведений бюджет проекту – детальний бюджет проекту з розбивкою по кожному етапу робіт.
  3. Портфоліо виконаних робіт, яке підтверджує наявність досвіду створення інтерактивної інфографіки та веб-аплікацій спрямованих на доступну подачу читачам великих масивів даних;
  4. Резюме основних виконавців проекту та/або перелік консультантів, яких організація планує залучати в ході розробки програмного забезпечення із зазначенням основних їх функцій.
  5. План-графік виконання робіт
  6. Копії Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ); Свідоцтва про сплату єдиного податку; Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
  7. Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи, тощо).

 

Уповноважені особи ГО «УЦЄП», уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:

Додаткову інформацію щодо предмету закупівлі можна отримати за телефонами: (096) 769-98-98 Степаненко Олена, е-mail: helene.stepanenko@gmail.com.

Додаткову інформацію з усіх інших питань можна отримати за телефоном: (096) 101-36-33 Корсун Інна, е-mail  ikorsun77@gmail.com

 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКАМИ

  1. Учасники мають подавати пропозиції у вигляді сканованих копій документів на електронну адресу ikorsun77@gmail.com
  2. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 3 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 3 місяці.
  6. До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення.

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників тендеру забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих ГО «УЦЄП»;
  • Оплата робіт проводитиметься поетапно згідно з погодженим графіком після прийняття робіт та підписання відповідного акту приймання – передачі.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

27 червня 2016 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.

 

Методика обрання переможця тендеру. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів електронною поштою.