Трансформація структур інформаційного суспільства та зміна ролі в ній інформаційних посередників призводить до того, що цифрові сервіси та послуги стають все більш важливою й значущою частиною як економіки, так і повсякденного життя громадян, малих та середніх підприємств (МСП) і навіть великих індустріальних конгломератів.
Проблема однак полягає в тому, що існуючі соціальні та бізнес-моделі не розроблені для агрегації та використання даних. Аналогові дані та інформація, що зберігалась впродовж всього розвитку цивілізації в кращому випадку в друкованому вигляді на папері, має зрозумілі обмеження, а звичний метод роботи в товарному виробництві є таким, що після продажу більшість інформації чи губиться, чи стає не релевантною, із значно меншим фокусом на життєвому циклі продукту та даних про покупця, або про те, як продукт використовується.
Для того, щоб споживачі та виробники товарів і сервісів могли повною мірою скористатися перевагами, потрібна інша бізнес-модель, яка з’явилась з появою інтернету, а саме модель цифрової економіки, що включає в себе й явище цифрових платформ.
Автори дослідження:
В’ячеслав Штанько Андрій Дресвянніков (PhD) Рецензія: Світлана Таран |